SÖKER GÄSTBLOGGARE!

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA OM NÅGON KAN GÄSTBLOGGA ?! JAG HAR JÄÄÄÄÄÄÄÄTTELITE TID FÖR ATT UPPDATERA OCH OM NI HAR SÅ SNÄLLA SKRIV TILL MIG PÅ ([email protected])

ni måste kunna:

- Stava bra

- ha bra fantasi

- kunna uppdatera minst 1 chapter per dag eller nåt sånt

- vara pålitliga

- var inte blyga över vad ni skriver. VÅGA SKRIVA ÄVENTYRLIGT, SPÄNNANDE, ROLIGT, SORGLIGT, och mer:D

- Ha kul!

Jag väljer två av er. Skriv en liten mini chapter till mig på mailet och varför ni vill gästblogga så ser jag hur ni skriver och så väljer jag två!

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK ! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså gud vet du hur länge jag har väntat att du ska göra chapter 19 :((((((

2011-02-25 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0