No matter what- Chapter 4

Chapter 3

VI trängde oss mellan alla tjejer för att se vad som hänt. Och då såg jag klart och tydligt.



CHAPTER 4

 

Han stod och kollade direkt in i mina ögon. Sara och Ariel stod där med öppna ögon och öppen mun. Jag trängdes förbi alla och satte mig där fram i klassrummet.

Efter att läraren hade kommit och alla hade satt sig ner så började det att bli lugnare. Tjejerna satt fortfarande med huvuden vända mot Justin, men inget skrik i alla fall. Justin satt längst bak…

-          Välkomna alla, imorgon är det skolavslutning!  Sa läraren.

-          Som ni alla ser så har vi en lite speciell överraskning. Nästa termin kommer att börja med att vår egna Justin Bieber ska börja här! I denna skola! Och vi hoppas att du är kvar! Sa hon och visade en gest med händerna att han skulle komma fram.

-          Jo, haha tack så mycket förresten. Och tack alla min fans här jag älskar er alla! Sa han och gjorde sin hairflip. Alla tjejer, och jag menar alla tjejer, även läraren började skrika och jubla. Jag satt där och applåderade när man skulle.

När han berättade sitt tal så fastnade våra blickar ibland, men jag avbröt det snabbt så att han skulle förstå att jag inte är som de andra.

Efter vi hade några lektioner så hittade jag inte Sara och Ariel. Jag var påväg till mitt skåp för att hämta mina böcker. Några skåp framför mig ser jag en till stor grupp med tjejer.

Efter alla tjejer gått till sina lektioner så stod han där ensam. Jag kände på mig att han betraktade mig. Han kollade på mig med sina underbara ögon. Det kändes som att han följde mig med varje steg jag tog.

Jag skyndade mig att leta efter Sara och Ariel. FAN! Dom har min biologibok! Jag kommer ju inte komma ihåg någonting till redovisningen… Jag vände mig och för att skynda till lektionen och då var han borta.


FÖRLÅT FÖR MEEEEGA KORT CHAPTER MEN JAG SKA GÖRA MER JAG LOVAR!

KOMMENTERA OCH SPRID VIDAREEEE :D

OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE LAGT BILDER SKA HITTA NÅGRA LÄMPLIGA SNART MWAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0