No matter what- Chapter 18 - hon har rullstol ! skrev fel på förra!

DET KOMMER ATT BLI LITE ÄNDRING ! JAG SKREV JU ATT HON BRÖT 2 REVBEN OCH SKREV SEDAN ATT HON HAR KRYCKOR MEN DET GÅR JU INTE... SÅ TÄNK ATT HON HAFT RULLSTOL HELA TIDEN OCH HON KOMMER HA DET I FRAMTIDEN OCKSÅ ! tills jag ändrar på det förstås... <3


CHAPTER 17
- Okej tack. Men vad ska du göra?
- Eeh... ja.. MÖTE! Sa hon och gick från bordet.
Vad var det med henne då? hon har varit borta ganska länge också...





(KOM IHÅG ATT HON HAR RULLSTOL NU!)

Justin rullade ut my från köket till vardagsrummet. Han rullade mig så att jag var vänd mot bordet och så satte
han sig på bordet framför mig. Han drog mig närmare honom och kollade in i mina ögon.
- Varför måste du vara så vacker?
- Du frågade det förrut... sa jag och log. Mitt leende försvann och Justin märkte att något var fel.
- Vad är det Bella?
- Inget... Jag tänker bara.. Du kommer säkert lämna mig vilken sekund som helst.
- Va?! Bella varför tänker du så för?
- Jag sitter i rullstol Justin... Vi kommer inte ha kul.. du vet...
- Sluta löjla dig nu Bella... Du kommer bara sitta på rullstol i 5 dagar till. Och vad som än händer med dig Bella, så kommer jag aldrig att försvinna... ok?
- Ok... sa jag med ett leende.
Han log tillbaka och drog mig närmre honom. Han tog ett löst tag om min haka och kysste mig mjukt på läpparna. Jag la min hand på hans kind och kollade länge länge på han gyllenebruna ögon. Gud sicken tur jag har! tänkte jag. Efter vi kollat på varandra ett rätt låååångt tag så satte Justins sig på soffan och frågade vad vi skulle göra idag.
- Hmm... Jag är rätt trött.. kanske bara chilla här?
- Visst<3.

Vi hyrde film och kollade. Mest så kollade vi inte på filmen. Vi kollade på varandra hela tiden. Efter filmen tog vi något att äta. Det blev rätt sent och vi var uppe i mitt rum. Justins telefon ringde. Jag antog att det var hans mamma. Han sa hejdå och la på.
- Mamma sa att jag måste hem för att passa Jazmyn...
- Jag förstår Justin, vi ses imon.
- ...Men jag kan ringa barnvakt?
- Justin lägg av! Jag klarar mig!
- Är du säker... jag vill inte likso...
- Justin nu går du hem och passar din lillasyster och så ses vi imon!
- Ok... Sa han och gick fram till mig och kysste mig.
Jag skulle avsluta kyssen men han kom närmre mig och fortsatte. Jag kunde inte låta bli att le mellan kyssarna. Jag kunde äntligen avsluta kyssen och kollade på honom.
- Justin din syster och mamma väntar!
- Jaja... kan bara inte få nog av dig!
- aww...
Någon timme efter han gått tror jag att jag somnade.
5 DAGAR EFTER:

Äntligen! Äntligen! Äntligen! Rullstolen försvinner! Jag skulle möta Justin utanför om 5 minuter så jag tog på mig något enkelt på mig. Riktigt svårt! Jag ringde han när jag var klar och mötte honom utanför. Vi åkte till sjukhuset och väntade tills doktorn kom till oss. Jag provade att gå utan och jag mådde utmärkt! Han frågade om jag ville ha kryckor men jag tackade nej direkt! Vill ju ha kul med Justin! Vi kom hem till Justin och gick in till hans rum.
- Ah! Jag kan äntligen gå! Frihet säger jag bara! Sa jag och tog ut mina armar och snurrade runt.
Justin stoppade mig och kollade på mig.
- Detta måste vi fira!
Han slängde mig mjukt på sängen och la sig över mig och tog tag på mina händer och la de över mitt huvud. Han kollade länge på mina läppar och kysste dom mjukt. Jag drog han närmre mig och kysste honom mer passionerat. Jag la armarna om hans nacke och det blev mer passionerat. Han tog handen sakta uppför min tröja och drog av den. Jag gjorde detsamma mot honom. Han kysste mig på nacken halsen och och nerför magen. Innan han hann göra något mer så ringde hans mobil. Vi försökte ignorera det men det fortsatte. Justin svarade och det var Scooter.
JUSTINS PERSPEKTIV:
- Yoo Scooter!
- Hej Justin..
- Vad är det ?
- Justin.. Du ska åka på turné överimon...
- VA?! Men nej! Jag kan inte.. Kan inte hon komma?
- Jag vet inte... jag kan se...
- Okej bra! ring mig då.
Bella kollade på mig och fattade att något var fel. Jag berättade för henne om turnén och att Jasmine kommer också. Jag kunde se hur hennes ögon fylldes med tårar. snart gjorde mina också det.
- men kan jag inte få följa med ?
- Jag sa till Scooter.. han ska försöka fixa det!
Jag gick fram och kramade henne. Vi kände inte för att fortsätta vad vi gjorde förrut så vi låg bara och myste tills vi båda somnade.

FÖRLÅT FÖR MEEEGA KORT CHAPTER MEN DET ÄR RÄTT SENT NU SÅ GER ER 3 IMORGON TYP ! :D
KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snällaaaaaaaaaaaaa kan du skriva mer nu??:D Jag döör annars... Älskar novellen:P <3<3<3

2011-02-19 @ 19:54:25
Postat av: Fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712



Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-02-20 @ 00:12:58
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hon hade ju brutit benet också? :)

2011-04-18 @ 21:57:23
URL: http://thestoriesboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0