No matter what- Chapter 15

-          Vi får duscha imorgon på morgonen för nu är det rätt sent.

-          Jadå. Sa Justin och pussade mig på huvudet.

Efter ett tag blev vi både trötta och somnade lätt.




CHAPTER 15:

 

 

 

Vi vaknade rätt tidigt idag för att Justin skulle till en intervju här i stan. Jag gick på toa och fixade till mig lite. Jag gick ut och tog på mig mina kläder. Justin var redan klar och gjorde frukost där nere.  Jag var påväg ner för trappan och såg bilder på Justin och Jazmyn på väggen. Så gulliga! Även när han själv var liten. Jag gick till köket med ett leende på ansiktet.

 

-          God morgon min älskade! Haha, vad ler du åt då?

-          God morgon min prins! Nae, såg bara bilderna på väggen nerför trappan. Så gulliga!

-          Haha, aww. Sa han och la fram äggen och baconen på bordet.

 

Efter vi ätit klart och fixat oss ringde vi upp Kenny och han mötte Justin efter 10 minuter utanför huset. Jag kunde inte komma eftersom jag hade basketträning. Jag tänkte överraska honom efter jag var klar. Träningen tog ungefär 60-70 minuter. Jag tog bussen till byggnaden där intervjun höll plats. Jag hörde hur intervjuaren frågade frågor och alla fans skrek. Jag stod vid dörren vid läktaren. Jag kunde inte sluta le när jag såg honom. Jag gick längre fram och satte mig nära scenen. Efter de snackat ett tag visste jag att frågan skulle dyka upp.

 

-          Så… Justin. Berätta lite för oss! Hur går det med kärlekslivet då? Har du hittat någon än eller har du kanske inte tid till kärlek just nu! Sa programvärden och alla tystnade till.

 

-          Eeh, haha. Jag tror inte att jag har tid med tjejer just nu. Det är för mycket nu med jobb och konserter. De är bara i vägen just NU. Haha. När han sa det hörde jag verkligen hur mitt hjärta krossas. Hur kunde han säga något sånt efter att ha sagt allt till mig? Var jag kanske bara en sommarflört ändå? Eller inte ens det. Var jag bara i vägen för honom?

 

Jag kände hur tårarna började rinna efter jag kämpat för att hålla tillbaks dem. Jag stod upp och Justin la märke till mig direkt. Han kollade på mig men han sa inget, han bara öppnade sin mun och leendet försvann. Innan han hann göra en scen så sprang jag ut. Jag sprang ut till parkeringen på baksidan av byggnaden och lutade mig mot väggen.

Jag kände hur tårarna rann mer och mer. Hur? Hur kunde jag falla för hans ord?! Jag la huvudet på mina händer och torkade bort mina tårar. Men varje gång jag torkade bort dem så kom de fler och fler. När jag väl stod upp och var påväg att gå hörde jag någon skrika mitt namn.

Justin kom springande fram till mig. Jag vände mig om men innan jag hann gå så tog han tag på min arm.

 

-          SLÄPP MIG!

-          Nej… snälla Bella! Låt mig förklara! Jag menade int-…

-          Ska du förklara hur jag är i vägen för din karriär?! Nu stod jag och kollade in i hans gyllenbruna ögon. – Du är inget förutom alla andra kändisar! Du bryr dig inte om alla andra, det måste handla om dig eller DIN karriär! Jag trodde verkligen du var något… Hur kunde du säga allt det där till mig i stranden?! Betydde det inte något? Men nej… Ser inte ut som det…

 

-          Bella snälla! Vad ska jag göra för att fixa allting?!

-          Inget… Du har ju inte tid med tjejer just nu… Sa jag med gråten i halsen. Jag kollade ytterligare in i hans stora, fyllda ögon och gick sedan iväg.


FÖRST HADE JAG MINST 133 BESÖKARE OCH NU HAR DET SJUNKT TILL 7 ! 7 ?!!!!!!! KOMIGEN !! :(


Kommentarer
Postat av: lollo

jäte bra skrivit!!!!:)

2011-02-16 @ 15:31:06
Postat av: lisa

gud va spännande vill veta vad det händer sen snälla uppdatera snabt !!!!!!

2011-02-16 @ 16:29:00
Postat av: Josefina

Hej! Älskar din blogg!

2011-03-13 @ 09:42:12
Postat av: Anonym

men va dom inte hemma hos bella?

2011-04-18 @ 21:37:56
URL: http://thestoriesboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0