No matter what- Chapter 14

 

i tog det lite långsammare och han tog tag på mina lår. Vi kollade på varandra och vi båda fattade att vi skulle ha ”samtalet”.



CHAPTER 14

 

 

 

Vi satt rygg mot stugans vägg och kollade på varandra.

 

-          Så… Vi måste nog… du vet.

-          Ja…

 

Ingen av oss visste vad vi skulle säga.

 

-          Ja…

-          D… Sa vi i mun på varann.

-          Haha, du kan börja. Sa jag och pekade på honom.

 

Han tog ett djupt andetag och tog tag på mina händer. Jag kollade honom in i hans ögon och dränktes. Han gav mig ett leende och kollade ner. Efter ett tag kom han upp igen och såg allvarligare ut.

 

-          … Du vet hur mycket jag gillar dig? Sen dag ett! Vilket du kanske inte gjorde haha… Men jag vill att du ska veta att jag kommer att finnas för dig varje sekund! Och jag hoppas detsamma. Jag kan liksom inte bara slita blicken ifrån dig! Du är speciell… Jag vill vara med dig varje minut! Du värmer mig… Jag hoppas du känner detsamma för… jag vill ha det mer än en sommarflört. Jag vill vara med dig. Och bara dig.

Jag kunde inte sluta kolla på hans ögon utan att le! De orden… De gjorde så att jag rös. Jag höll honom hårdare på händerna och kollade på honom.

 

-          Du vet att jag känner detsamma! Kanske inte sen dag ett… Men sen den natten. Jag visste att du var något speciellt! Jag kan inte se på dig utan att rysa. Varje gång du ler så värmer du mig. Jag vet att det kanske går för snabbt. Men jag vill också vara med dig. Bara dig.

 

Han pustade ut och log. Vi kom närmare och närmare och sen kysstes vi. Vi bevarade den, men kysstes smått också. När vi skulle kyssas mer passionerat så hörde vi lite ”kyssljud” och fniss. Vi gick lite fram och böjde oss fram till baksidan av stugan. Där såg vi Ariel och Chris luta sig mot berget och kyssas. Det var sååå sött! Man såg hur lyckliga de var. Jag och Justin kollade på varandra och log lite stolt. Vi ville inte störa dem så vi gick tillbaka mot vår plats i stranden.  Efter ett tag så kom Christian och Ariel tillbaka och jag log mot Ariel lite stolt och hon fattade vad jag menade. Vi satte oss alla sex där ett rätt långt tag sedan blev det lite mörkt.

 

-          Jag tror vi ska börja dra nu kanske? Sa Christian och stod upp.

-          Jadå. Sa Ariel och reste sig.

 

… Och detsamma gjorde Ryan och Sara.

 

-          Eeh, jag tror jag och Bella sitter här ett litet tag, kanske? Sa Justin och kollade på mig.

 

-          … Ja! Ni kan gå ni. Sa jag och vinkade hejdå.

 

Justin och jag ensamma där i stranden. Utan någon. Det var så romantiskt… Solnedgång, hav, sand och världens underbaraste pojkvän bredvid att luta åt. Mitt huvud lutade sig åt hans axel och han höll om mig därbak.

 

-          Det är så vackert här.

-          Ja, visst är det? Sa jag och njöt brisen.

-          Jag brukade komma hit varje kväll…

-          Och varför gör du det inte nu?

-          Joo… Det var när pappa var sjuk och efter... Jag brukade komma hit för att rensa mina tankar. Ha lite ensamtid. Det brukar jag fortfarande göra… Sa jag och kände hur några tårar föll ner på Justins axel.

 

-          Aww, gumman. Du vet att om du NÅGONSIN vill prata om någonting eller behöver någon så finns jag här. Ok?!

-          Jadå… Sa jag och kysste honom bakifrån.

 

Efter ett tag av att bara ha myst så kände vi att det var dags att röra på sig. Vi hade faktiskt varit där rätt länge. Klockan var 22.00 nu.

 

-          Du kanske kan sova hos mig inatt? Sa jag och tog på mig min tunika.

-          Jadå, ska bara ringa mamma och säga då.

 

Jag kollade på min mobil och jag hade tydligen fått 8 missade samtal och 7 sms… Nästan alla var från mamma. Hon var säkert orolig! Vi far hemåt och när vi väl var framme så tog vi sakta av oss ytterskorna och gick sakta upp för trappan. Justin gick in till mitt rum och jag fortsatte mot mammas sovrum. Jag såg henne sova, så jag väckte henne lite lätt för att säga att jag var hemma nu med Justin och att ingenting hade hänt oss innan. Senare somnade hon rätt snabbt igen. När jag öppnade dörren till mitt rum höll Justin på att byta kläder. Han hade visst med sig kläder… Min mun öppnades långsamt och ögonen fastnade på hans kropp. Åh… Justin stod still och kollade på mig.

 

-          … Vad stirrar du på? Sa han lite generat. Jag hörde honom inte tillräckligt utan fortsatte att stirra.

-          Hallå? Bella? Sa han och viftade med handen.

-          Åh… eeh, inget. Det är bara… Du!

-          Haha vad menar du?

-          Hallå? Har du sett dig i spegeln eller?  Din kropp liksom…

-          Haha sluta!

 

Jag gick fram till honom från dörren och gav honom en ödmjuk puss på kinden, sedan gick jag till toan och borstade mina tänder. Jag kom ut och såg Justin ligga på sängen och kolla på MTV. Jag gick fram till garderoben och tog fram ett par shorts och ett linne. Jag gick och la mig snabbt under täcket för att jag frös och lade mitt huvud mot hans bröstkorg. Man hörde hur hans hjärta bankade lugna hjärtslag.

Efter ett tag slutade de mest roliga programmen i MTV så vi stängde av tv:n. Justin kollade på mig och log för sig själv.

 

-          Vad?

-          … Inget. Tänker bara på hur lycklig jag är. Du är bara så… så fin!

Jag sa inget utan log och besvarade honom med en kyss. Kyssen blev först mjuk och romantiskt men efter ett tag blev den mer passionerad. Han lutade sig neråt och jag satte mig över honom. Jag kysste honom mjukt och gick ner till hans nacke och hals. Mina händer var över hans magmuskler hela tiden. Efter ett tag slutade jag och kollade ner på honom.

 

-          Något fel?

-          Nejdå… Ville bara se ditt fina ansikte.

Han besvarade genom att vända sig över mig så att jag nu låg under honom. Han kollade på mig länge och log lite. Sedan tog han sig närmare och kysste mig. Han slutade inte utan fortsatte att kyssa mer passionerat. Han gick över till nacken, sen till halsen, magen och sedan kollade han på mig och kom tillbaka till mina läppar. Nu blev det ännu passionerat. Medan vi kysstes försökte jag knäppa upp hans byxor. Jag drog ner dem lite, men drog snabbt upp dem igen.  Justin avslutade kyssen och kollade på mig.

 

-          Gjorde jag något fel?

-          Nej, det är bara… Jag vill inte vara taskig mot dig, du är ju kille… men jag känner mig inte helt redo. Vi kanske ska ta det lite lugnt nu…?

 

-          Älskling, självklart! Jag vill såklart inte tvinga dig till något… Vi gosar bara nu!

 

Jag var helt stum. NU visste jag att jag hade världens perfektaste pojkvän! Vilken kille skulle kunna tacka NEJ till sex, och ändå vara med tjejen? Vi lade oss i sked och flätade mina händer mot hans.

 

-          Vi får duscha imorgon på morgonen för nu är det rätt sent.

-          Jadå. Sa Justin och pussade mig på huvudet.

 

Efter ett tag blev vi både trötta och somnade lätt.


BIEBERGASM ELLER VAD?! KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE !
NÄSTA KOMMER IMORGON PÅ MORGONEN OCH DÅ VILL JAG SE KOMMENTARER !!

Kommentarer
Postat av: Maja

Skitbra!! Vill läsa fortsättningen ;)

2011-02-15 @ 23:25:07
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-16 @ 00:07:04
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0