No matter what- Chapter 13

På slutet vann Justin och jag alla battlar. Vi äger ju!

Jag kollade bak för att se om Ariel och Chris var kvar, men det var de inte…<3


CHAPTER 13

CHAPTER 13





CHRISTIANS PERSPEKTIV:

Alla hade gått ner till havet för att brottas, så jag och Ariel satt alldeles ensamma. Hon gjorde så att det pirrade i magen. Sen första ögonblicket. Hon var så fin… Jag märkte att hon också tyckte det var pinsamt för hon rodnade varje gång våra ögon möttes. Jag måste ta det första steget. Jag andades in och ut långsamt och öppnade min mun.

 

-          Så… Känner du inte för att brottas?

-          Nja… Har precis ingen. Sa hon och kollade på mig med ett litet ledsamt leende.

-          … Eeh, undrade om du kanske ville gå upp till caféet och ta en liten fika? Om du nu inte har något att göra…

-          Självklart… Sa hon och rodnade. Så som jag gjorde.

 

Vi gick upp och stod vid kön.

 

-          Hejsan. Önskar ni något? Sa kvinnan i kassan med ett leende.

-          Jo, jag skulle vilja ha en cola tack. Sa jag och kollade på Ariel.

-          Eeh, jo jag skulle vilja ha en… kanelbulle.

-          Det blir 4.21$ tack.

 

Ariel tog fram sin plånbok men jag höll handen över.

 

-          Vad gör du? Sa hon och kollade på mig.

-          Låt mig betala. Snälla? En gentleman är ju alltid en gentleman…

 

Hon rodnade och tog ner plånboken och lät mig betala.

 

ARIELS PERSPEKTIV:


Var det nu vår första dejt? Hursomhelst så brydde jag mig inte! Han var så jädrans gullig! Vi satte oss ner och började prata om allt möjligt. Kanske i 2 och en halvtimme?  Innan vi gick ner så tog han tag på min arm. Jag kollade på honom.

 

-          Joo… Sa han och drog mig bakom stugan. Det var ett berg kanske 2 centimeter bakom väggen så vi lutade oss bakom berget och la våra fötter mot stugans vägg.

 

-          Ja…

-          Jo, det är så att… Jag… jag TROR eller jag VET, men du verkar jättesnäll och, jag menar… ouff, det...  de… det är rätt svå… Innan han hann säga något mer höll jag för fingret på hans mun och viskade;

 

-          Jag känner likadant. Sedan kysste jag honom lätt på läpparna. Det pirrade så mycket.

-          Wow… sa han och kollade häpet på mig.

 

Vi stannade kvar och snackade lite om hur vi kände.

 

BELLAS PERSPEKTIV:


När vi slutade att brottas så gick Ryan och Sara någonstans. Justin tog my på armen och drog mig ut.

 

-          Vart ska vi?

-          Kom bara.

 

Vi kom till en röd vägg. Det var en sida av caféet. Han tog mig mot väggen och höll mina handleder upp. Han kollade långsamt på mina läppar och förde sina långsamt mot mina. Våra läppar möttes och det värmde mig. Kyssen blev mer och mer passionerad. Han kysste mig på nacken och halsen.  Mina händer var överallt på honom. Vi tog det lite långsammare och han tog tag på mina lår. Vi kollade på varandra och vi båda fattade att vi skulle ha ”samtalet”.


DET BLEV ETT LITE MER ARIEL OCH CHRISTIAN KAPITEL!
NÄSTA KOMMER OM 10 MINUTER!
KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande nuuuuu!!!!!11 jag vill veta vad det händer sen !!!!!1

2011-02-15 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0