No matter what- Chapter 12

Chapter 11

Vi kom upp ur vattnet och kunde inte sluta skratta. Nu var han bara min! Men kunde jag kalla honom min än? Var han min? Eller var detta bara en sommarflört?




CHAPTER 12

Han tog mig i famnen bakifrån och sprang tillbaka. Han kittlade mig i magen samtidigt och vi både kunde inte sluta skratta. Innan vi kom fram till sanden kom en våg bakom Justin och vi ramlade på sanden vid kanten av havet. Justin kom över mig och vi kunde inte sluta skratta. Han kysste mig mjukt och jag tog runt hans armar och på hans axel. Vi rullade runt och fnissade men vi bevarade kyssen och senare så avbröt Justin kyssen och började kittla mig på magen.

 

-          HAHAHA! NEJ JUSTIN SLUTA SNÄLLA?!

 

Justin svarade inte utan han log mot mig och började kittla mig mer. Folk som gick förbi kollade på oss.

 

-          NEJNEJ! JUSTIN SNÄLLAAAA! HAHAHAHAHA!

 

Efter ett tag slutade han och vi bara låg över varandra och kollade på varandra. Varför måste han vara så vacker? Så snygg?! Så… Sexig?! GAAH! Efter ett tag av att ha myst och kollat på varandra rätt länge så gick vi upp till dem och då såg jag Sara och Ryan gosa! Så gulligt! Redan?! Sara kollade på mig och jag gav henne en snäll blick. Ariel kollade på mig häpet.

 

-          Vad? Sa jag och började fnissa.

-          Vad?! Ursäkta mig Ms. Jag-berättar-inte-för-mina-vänner-när-jag-kysst-JUSTIN-BIEBER! Men jag tror du har glömt något?!

 

-          Hahaha, men snälla? Kom! Sa jag och drog henne upp.

 

Vi gick mot skogen och satte oss på berget.

 

-          Kom igen! Berätta allt! Vad har hänt med Jake? …

-          Jo… Jake kan du glömma. Sa jag och berättade allting för henne.

-          Nej den jävla…! Men vad gulligt av Justin!

-          Så… är du och Justin ihop nu då?

-          Jag vet verkligen inte. Vi har inte riktigt PRATAT om det, men jag hoppas det. Du ser väl hur vi kysser varandra? Jag känner mig så varm… så trygg… Och jag vill verkligen inte bli sårad igen… Sa jag och la mitt huvud på hennes axel.

 

-          Det blir du säkert inte… Annars är ju jag här! Men kom nu så går vi ner till de andra!

När vi var påväg till de andra stannade jag till.

 

-          Oh juste! Hur går det för dig och Christian…

-          Jo… Asså jag gillar honom så mycket! Han är så söt! Men jag vågar liksom inte… kolla åt hans håll eller prata med honom.  Varje gång våra ögon möts så pirrar det i magen.

 

-          Aww, gumman det är så det känns när man gillar någon, Så kändes det med Justin… Go for it!

 

När vi väl var framme så kysstes fortfarande Ryan och Sara! Så gulliga dom var, men redan? Verkligen? Jag viskade till Justin att vi skulle dra Sara och Ryan ut till havet och brottas för att ha lite kul, och att låta Christian och Ariel vara lite ensamma för att prata…

På 3 sprang vi båda och tog tag på deras ben och armar och sprang ut till havet. De skrek och försökte dra sig ut men vi var nog för starka för de! Jag satte mig på Justins axlar och brottades med Sara som var på Ryans axlar, senare blev det tvärtom. På slutet vann Justin och jag alla battlar. Vi äger ju!

Jag kollade bak för att se om Ariel och Chris var kvar, men det var de inte…<3


aww! KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså snälla updatera !!!!!!!!!!!!11

2011-02-15 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0