No matter what- Chapter 11

Chapter 10

Vi gick upp till hans rum. Jag sov med de som jag hade på mig och Justin tog på sig några shorts. När han tog av sig sin tröja kunde jag inte slita blicken ifrån hans mage. Åh min Gud!  Jag gick in på toa för att ta bort mitt smink och borsta tänderna. Justin kom också in. Han tog tag på min midja bakom mig och kysste mig på nacken. Jag rös till. Vi gick och la oss i sked. Efter ett tag kunde jag somna. Jag hade ju den mest underbaraste människan bredvid mig…




CHAPTER 11






JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag vaknade tidigt imorse och min första syn var underbar. Hon låg där och sov som en ängel. Vad hände egentligen igår? Det måste vara ödet! Jag visste att hon var något speciellt från första början… Nu var hon min. Kunde jag kalla henne min än? Jag kysste henne mjukt på läpparna och hon vaknade lätt.

 

-          God morgon solstråle! Sa jag och drog upp persiennerna.

-          AAH! Ljuset! Sa hon och la armen över ögonen.

-          Komigen du måste vakna nu!

-          Jaja… Sa hon och gick trött upp ur sängen in till toan.

Efter ett tag kom hon ut lite piggare med lite smink på och hästsvansen uppe. Lika vacker som alltid. Jag kunde bara inte sluta kolla in i hennes ögon! Jag smälte varje gång… Man blir alldeles varm när man är i närheten av henne… Men nu ska jag inte vara FÖR fäst vid henne!

Men man kan inte låta bli! Vi gick ner till köket och mamma var inte hemma som vanligt. Så skönt att hon hade sommarlov och jag inte hade någon tour på gång! Nu är det jag och hon hela sommarlovet… Hon satt vid köksbordet och väntade tills äggen var klara. Jag gick bakom henne och kysste henne på axeln sedan lade jag äggen sakta på hennes tallrik.

 

-          Varsågod min sköna! Sa jag och satte mig framför henne.

-          Tackar min snygge! Sa hon och buga sig fram och jag böjde mig och kysste henne mjukt.

Efter vi ätit gick vi tillbaka upp till mitt rum och satte oss på sängen.

 

-          Vad vill du göra idag då?

-          Hmm… vet inte, kanske bara chilla. Gå ner till stranden.

-          Ja! Vi kan fråga Sara och Ariel om de vill komma, så kan du ringa Ryan och Chris!

-          Ja! Sa jag och vi gick både upp.

 

Hon gick in till toan och fixade sig medan jag ringde upp Ryan.

 

-          YO Ryan!

-          Hur e läget?

-          Jo det är bra, jag är med Bella… men undrar om du och Chris ville komma med mig och henne till stranden? Hennes kompisar kommer också…

 

-          Ja, jag ringer honom! Men hur går det med Bella?

-          Det går bra… Berättar senare! Sa jag och log lite för mig själv.

-          Ok! Men är hennes kompisar snygga…

-          Jadå säkert!

 

När jag la på och kollade upp kunde jag inte sluta glo! Hon stod där framför mig och man såg att hon skämdes.

 

-          … Vad?

-          Oh inget… Du är bara så jävla sexig i den bikinin!

-          Sluuuuuta, Justin det menar du inte!

-          Ööh jo? Sa jag och gav henne ett sexigt smile.

-          Aww… Sa hon och gick fram och kysste mig. Jag höll hennes midja och bevarade kyssen.

 

V gick ner till stranden och jag såg Ryan och Christian stå där och vänta på oss. Vi hälsade på dem och gjorde i ordning våra grejer på sanden. När vi väl var klara stod Bella upp.

 

-          Juste, jag skulle gå och träffa Sara och Ariel vid hållplatsen där uppe för de vet inte vart vi är!

-          Ja okej, men skynda dig! Sa jag och hon gav mig en snabb puss på munnen.

 

Ryan och Chris kollade på mig häpet.

 

-          Ehmm… Har du kanske glömt att säga något till oss?! Sa Ryan och pekade på det håll hon gick.

-          Eeh, jo… Sa jag och berättade allt som hände igår för dem.

-          Så ni är tillsammans? Grattis dude.

-          Haha tack. Men jag tror det… Vi har direkt inte sagt något om det, vi liksom bara flyter på. Men jag vill så gärna ha henne vid mig hela tiden!

Jag och killarna snackade lite innan vi såg tjejerna komma. De kom närmre och nu stod de 2-4 meter ifrån oss. Man såg hur Sara och Ariel var uppspelta.

 

-          Wow… dom är riktigt snygga! Sa Ryan och Chris höll med.

-          O… M… B! Hej Justin! Omg jag älskar dig så JÄVLA mycket! Sa Sara och sprang fram till mig.

-          Haha, tackar.

 

BELLAS PERSPEKTIV:


Sara och Ariel sprang fram till de som galningar och började prata med dem direkt. Jag gav Justin en blick och vi båda log lite grann.  Efter dem hade lugnat ner sig satte Sara sig bredvid Ryan och de började prata om allt möjligt. Man såg verkligen hur BÅDA gillade varandra.

De var på varandra som attans! Ariel och Chris satt mest bara där. Blyga. Justin stod upp och kollade på mig. Jag gav honom en blick om att jag inte fattade vad han menade och då lyfte han upp mig på axeln och sprang mot havet.

 

-          Aah! Justin vad håller du på med?! NEJ!

-          Joho du! Nu ska vi ta oss ett bad! Sa Justin och sprang in i havet.

 

Vi kom djupare och djupare och nu kunde jag inte nå ner till botten. Jag la mina ben runt hans revben och mina armar runt om hans nacke. Han höll mina lår och vi stannade kvar. Jag kollade ner på honom. På hans ögon. Så vackra! Vi båda kom närmre varandra och våra läppar möttes. Man kände värmen flöda genom kroppen från hans läppar. Jag kunde inte få nog! Justin avbröt kyssen och kollade på mig. Sedan svingade han mig och räknade till tre.

 

-          Justin vad gör du?!

-          1…

-          Justin nej!

-          … 2 …

-          Nej snälla Justin! Skrek jag och kunde inte sluta skratta.

-          … 3! Skrek han och slängde mig utåt.

-          AAAH!

 

Jag kom inte upp från vattnet utan jag simmade bakom Justins ben och innan han kollade bak och märkte mig så drog jag honom på benen och han ramlade i. Nu gick vi båda inte upp utan vi stannade kvar under vattnet och kollade på varandra. Sedan kysstes vi snabbt eftersom jag inte kunde få tillräckligt med luft. Vi kom upp ur vattnet och kunde inte sluta skratta. Nu var han bara min! Men kunde jag kalla honom min än? Var han min? Eller var detta bara en sommarflört?


VAD TYCKER NI ?! KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE !! <3333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg meeeeer :D<3

2011-02-15 @ 16:47:28
Postat av: Anna

hej , fin blogg, kolla in min ? :)

2011-02-15 @ 17:09:25
URL: http://aannaggustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0