No matter what- Chapter 10

-          423… 424… 425… 426! Tänkte jag för mig själv.

Jag stod framför dörren och tog ett djupt andetag. Ska jag öppna dörren eller knacka? Det vore mer som en överraskning om jag öppnade dörren direkt. Jag tog tag i handtaget och vred långsamt. Yes! Dörren var öppen!

Jag öppnade dörren och där såg jag de.


CHAPTER 10

 

 

 

Hon låg där. Under honom. Utan kläder. Han höll hennes midja. Jag kände hur tårarna rann och rann.

 

-          Be…

 

Innan han hann säga klart sprang jag ut från rummet.  Han sprang efter mig med täcket över midjan nedåt. Han grep tag i min arm.

 

-          VÅGA INTE RÖRA MIG DITT SVIN! Sa jag och drog undan armen.

-          Bella, snälla låt mig förklara!

-          Förklara vad?! Förklara hur du bara ”råkade” komma över henne utan kläder och att hon inte heller inte hade det! Vad finns det att förklara?! Jag kände hur tårarna rann mer och mer.

-          Bella, det var fel av mig jag vet…

 

-          NEJ! Det var fel av mig att tro att du var något. Fel av mig att komma hit. Det var fel av mig att ens bli ihop med dig… Sa jag med tyst röst och kollade honom rakt in i ögat.

 

-          … Är hon din första? ÄR HON DIN FÖRSTA?! Skrek jag åt honom.

 

Han tvekade och då förstod jag. Innan han hann säga något mer sprang jag ner för trappan och ut till bilen.

 

-          Älskling vad har hänt?! Sa mamma med orolig röst.

-          Mamma jag vill hem imorgon bitti!

-          Ja älskling självklart, men vad har hänt? Jag visste att han Jake inte var något för dig…

 

Jag berättade allt som hänt och mamma kramade om mig.

 

-          Du kan hitta någon bättre.

-           Ja… Någon jag redan har. Tänkte jag för mig själv.

Jag ville bara hem. Jag ville bara till Justin.

 

Dagen efter packade vi våra grejer.  Mamma hade bokat biljetter igår kväll. Mamma väntade på mig där nere.

 

-          Är du klar gumman? Skrek mamma nerifrån.

-          Jadå, ska bara hämta fixa mig lite.

 

Jag tog på mig lite mascara och lite eyeliner. Sedan tog jag lite läppglans på bara. Jag tog på mig en lila söt tunika med svarta leggins. Jag sprang ner till mamma och vi satte oss i bilen. Det var rätt tyst i bilresan, men mamma kramade om mig då och då. När vi var i flygplanet så sov jag för att försöka glömma allt som han gjort men det gick bara inte! När vi var framme så väntade en taxi på oss. Jag frågade mamma om det var lugnt om jag kunde åka till Justin och hon nickade. Jag messade Justin.

*Kan du möta mig utanför ditt hus? Jag är där om 10 minuter.*

*Ja det kan jag, men jag trodde du skulle vara där i 2 veckor?*

*jag berättar när jag är framme...</3*

*Okey...<3xxJustin*


När jag väl såg honom stå där utanför kunde jag inte låta bli att gråta. Jag sprang fram till honom och gav honom den hårdaste kramen någonsin.

 

-          Bella! Vad har hänt?! Sa han och kramade mig hårdare.

 

Jag kände hur tårarna rann och rann. De kunde inte sluta.

-          … Jag visste att han var sån. Varför tänkte jag inte på det tidigare?! ÅH ska alltid välja fel killar!

-          Vad har hänt?! Du kan sova hos mig om du vill… Sa han och vi gick in.

När vi kom in till hans rum så berättade jag allt.

 

-          … Det jävla svinet! Du förtjänar inte honom. Du förtjänar någon bättre.

-          Du kan försöka glömma bort det medans vi kollar på film där nere i vardagsrummet. Sa han och kramade om mig.

Justin gick ner och fixade myset och filmen medans jag bytte om. Jag tog på mig en vit tröja med några grönvita hot pants. Justin hade på sig sina beiga chinos och en svart tröja med tryck på.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När Bella kom ner från trappan så var hon lika snygg som alltid! Damn! Hennes ben alltså! Jag tog chipsen och popcornen och satte mig ner i soffan.

 

-          Vilken film valde du då?

-          ”The Notebook”. Tänkte den skulle vara bra. Är den okej?

-          Jadå!

När vi väl satte oss och filmen hade börjat så började hon bli trött. Hon såg så ledsen ut. Jag försökte göra henne glad, men det gick inte. Jag hoppade på henne och satte mig på hennes mage.

 

-          Vad håller du på med? Sa hon med ett leende.

Jag började kittla henne och hon skrek till.

 

-          AAAAAAH! JUSTIN VAD HÅLLER DU PÅ MED! HAHAHAHA! SLUTA!

Jag fortsatte att kittla henne mer och mer.

 

-          AAAH! SLUTA JUSTIN! ALLVAR! Sa hon med skratten i halsen.

Efter ett tag slutade jag. Jag satt kvar där på henne och kollade på hennes underbara gyllenebruna ögon. Fan vad hon var vacker! Jag släppte taget om hennes händer och kom närmre. Hon la sina händer om min nacke. Nu var jag bara några centimeter ifrån henne. Vi slutade inte kolla varandra i ögonen. Jag kollade på hennes läppar och bet mig om läppen. Jag kom närmare och närmare och våra läppar möttes. Hennes läppar var lika mjuka som jag trott.

Hon vände sig om så att hon nu låg över mig. (bilden där uppe). Hon höll min tröja och jag höll hennes midja.

 

-          Vill du göra detta? Är du redo för konsekvenserna?  Jag menar skvaller och fansen…

-          Jag har velat kyssa dig sen första dagen jag såg dig. Sa jag och kollade på henne med ett leende.

Hon kysste mig passionerat och jag bevarade kyssen. Jag kollade på henne med ett leende och sedan satte hon sig upp igen.

 

-          Jag ska bara på toa... Sa hon och gick.

Jag var nu den lyckligaste killen i hela världen.

BELLAS PERSPEKTIV:

Hände detta nyss? Jag satte mig upp och sa att jag skulle till toan. Efter några försök så hittade jag toan. Jag tvättade ansiktet och rufsade till mitt hår. Jag gick ut igen till Justin.

 

-          Hittade du toan eller?

-          Haha, ja efter några försök.

 

Vi satte oss bredvid varandra och gosade. Jag la mitt huvud mot hans bröst. Efter ett tag började jag bli trött och gäspade.

 

-          Är du trött?

-          Ja rätt så trött. Ska jag bädda åt mig här nere?

-          Du kan sova med mig i min säng…

 

Vi gick upp till hans rum. Jag sov med de som jag hade på mig och Justin tog på sig några shorts. När han tog av sig sin tröja kunde jag inte slita blicken ifrån hans mage. Åh min Gud!  Jag gick in på toa för att ta bort mitt smink och borsta tänderna. Justin kom också in. Han tog tag på min midja bakom mig och kysste mig på nacken. Jag rös till. Vi gick och la oss i sked. Efter ett tag kunde jag somna. Jag hade ju den mest underbaraste människan bredvid mig…


VAD TYCKER NI?! :O KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄST JU :O <3

2011-02-15 @ 16:23:48
URL: http://jbstoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0